Συχνές Ερωτήσεις

Φυσικά Πρόσωπα

Νομικά Πρόσωπα

Αυτή η σελίδα δημιουργήθηκε για να αποκτήσει ο κάθε Ασφαλισμένος / Συνταξιούχος του Ταμείου πρόσβαση στη προσωπική του μερίδα. Συνεπώς θα μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις των εισφορών του ή τις συντάξεις που του έχουν καταβληθεί καθώς και να εκτυπώνει οποιοδήποτε παραστατικό του είναι χρήσιμο.

Για να εγγραφείτε στην εφαρμογή απλά συμπληρώνετε στη φόρμα εγγραφής (Εγγραφή στο σύστημα) τα παρακάτω στοιχεία:
1. ΑΜΚΑ - Ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης σας
2. ΑΦΜ - Ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου σας
3. Όνομα Χρήστη - Ένα όνομα χρήστη (Θα σας ζητηθεί αργότερα για εισέλθετε στο σύστημα, δεν μπορεί να αλλάξει)
4. Email - Το προσωπικό σας email(θα σας σταλεί προσωρινό συνθηματικό για την πρώτη σας είσοδο στο σύστημα)
5. Επιλέξτε στο κουτάκι που βλέπεται το «Δεν είμαι ρομπότ»

Ο λόγος είναι να αποφευχθούν οι αυτόματες εγγραφές στο σύστημα του Ταμείου.

Στη φόρμα εγγραφής που συμπληρώσατε σας ζητήθηκε μία Διεύθυνση Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία σας αποστάλθηκε ένα email. Στο συγκεκριμένο e-mail υπάρχει ο προσωρινός κωδικός σας, τον οποίο υποχρεούστε να τον αλλάξετε σε διάστημα μίας ημέρας (24 ώρες), από την ημερομηνία εγγραφής στο σύστημα, για λόγους ασφαλείας των στοιχείων σας. Καλό είναι να ελέγξετε και το φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα για το email αυτό. Έχει παρατηρηθεί ότι συμβαίνει στους κατόχους με πάροχο « @gmail.com »

Στην «Ενημέρωση Προσωπικών Στοιχείων» υπάρχει η «Αλλαγή Συνθηματικού». Πατήστε για να τον αλλάξετε

Το όνομα χρήστη είναι μοναδικό και δεν αλλάζει.

Τα στοιχεία που είναι περασμένα στο σύστημα του ΤΕΑ-ΕΑΠΑΕ έχουν δοθεί από την εταιρεία σύμφωνα με τα κριτήρια που έχει δηλώσει ο κάθε Ασφαλισμένος.

Τα παραπάνω στοιχεία έχουν ζητηθεί από το Υπουργείο Εργασίας σε συνεργασία με την Εθνική Αναλογιστική Αρχή και είναι υποχρεωτικά από όλους. Τα άκρως απαραίτητα είναι όσα βρίσκονται με « * »

Στη περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά στοιχεία όπως το ΑΜΚΑ ή το ΑΦΜ που δεν μπορείτε να τα αλλάξετε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Ταμείο και έπειτα με την Διεύθυνση Προσωπικού της εταιρείας σας ώστε να γίνει τροποποίηση των στοιχείων.

Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν Εξαρτώμενα Μέλη (Τέκνα / Σύζυγος) τότε το πεδίο παραμένει κενό και δεν κάνετε προσθήκη.

Το ταμείο δεν επεξεργάζεται αυτόματα τα αιτήματα από τους χρήστες της εφαρμογής, αλλά καταχωρεί τις αλλαγές μετά από έλεγχο εγκυρότητας των στοιχείων που υπόκεινται αλλαγές. Μπορείτε να ενημερωθείτε για το πότε επεξεργάστηκαν τελευταία φορά τα στοιχεία σας από το πεδίο «Ημερομηνία Τελευταίας Αποδοχής Στοιχείων».

Σε διάστημα 2 ημερών από την ημερομηνία Αίτησης Μεταβολής Στοιχείων

Για οποιαδήποτε ερώτηση σε σχέση με την εφαρμογή πατήστε "Επικοινωνία" για να δείτε τους δυνατούς τρόπους επικοινωνίας με το ταμείο.

Θα πρέπει να έχετε συμπληρώσει τη φόρμα υπευθύνου και να τη στείλετε σκαναρισμένη στο email apografi@teaeapae.gr Έπειτα θα σας δοθούν οδηγίες και ο κωδικός για να μπορέσετε να μπείτε.

Ναι υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε επιλογή αρχείων ταυτόχρονα και να πατήσετε αποστολή.

Στη Κατάσταση Χρεώσεων Εισφορών επιλέγω τον μήνα που επιθυμώ και δεν διαλέγω κανένα Είδος Εισφοράς και κανένα Είδος Αποδοχών.

Για να χρησιμοποιήσετε το σύστημα θα πρέπει να έχετε ελάχιστη έκδοση φυλλομετρητή firefox 15, chrome 15 ή Internet Explorer 8. Επίσης το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία javascript που θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη.